سلیقه ای هست ولی بنظر من زیاد جالب نیست
عزیزم عالی...به بچه نوزاد زیاد سخت نگیر.
همینجوریشم نوزاد تو چشم میاد.حتما براش چهارقل بخون
ماشالا عزیزم خیلی قشنگه🥰
من والا اگه با این بچم دعوت سم تالار لباس راحتی میپوشونمش چی میشه مگه
من عوض بچه اذیت میشم اونجوری لباسا تنش کنم
ب نظر من خوب نیس
ماشاءالله به جونش ❤️😘
شلوارکه؟اخه یکم گشاده میگم شاید براش بزرگه
اگه اره یکم کوتاهش کنی عالی میشه😍
عالی♥️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.