۱۱ پاسخ

من دکترم واسم انجام داد البته من ترس از دخول دارم
دکترم انگشت کوچکش رو ژل زد برد داخل و فشار داد
من بخاطر ترسم دردم اومد وگرنه همه اینجا میگن معاینه لگنی درد نداره

معاینه لگنی ک برای پزشک ک ببین میتونی زایمان طبیعی کنی یا نه دردی نداره مگه رابطه ای ک باهمسرت داری حالا یکم بالا تر میبره … فقط میگه شل کن خودت و همین … کسی ک معاینه براش عذاب اور باشه اصلا نباید ب زایمان طبیعی فک کنه چون تو اون ده برابر این درد و باید تحمل کنه

انگشت میکنن توت😂😂😂شل کنی درد نداره

وحشتنااااک

عزیزم تحت نظر کدوم دکتری؟
منم واسه دکتری اهواز میام

استرس نداشته باش اصلا درد نداره مگر اینکه خودت بترسونی

همش پنج ثانیه هم نیست دردیم نداره
دوتا انگشتشو ژل میزنه و تا جایی که دستش ب ورودی رحم بخوره فرو میکنه اصلا همش چند ثانیه س بعدشم درد نداری

وای برای منو که معاینه کرد یک جیغی زدم که صدام تاااا کجا ک نرفت شوهرم طفلک پشت در سکته کرد🤣 خیلی دردداشت،متنفرم اززایمان طبیعی

هرسری دستکش میکنن انگشت میکنن

دراز میکشی بعد پاهاتو خم میکنی ماما با دستش دوتا انگشت رو تا جایی که میتونه فرو می‌کنه تو 🙂

معاینه لگن کلا شاید ۱۰ ثانیه طول بکشه
درد نداره

سوال های مرتبط

مامان تودلی💙 مامان تودلی💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سید علی✨️🐣✨️ مامان سید علی✨️🐣✨️ هفته سی‌وهشتم بارداری