دوقلو دارا شما سایز نیم گرفتین یا صفر

۳ پاسخ

من فقط صفر و یک گرفتم. کوچیکتراز صفر دو صفر بود که خاهرم چون دوقلو داره گفت دوصفر زود کوچیک میشه و این گرونی صرفه نیس واسه یماه هزینه کنی. همون صفر براشون اولش گشادمیشه بعدا اندازه میشه

صفرگرفتم

نیم بزرگ تره صفره؟

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان ارسلان🧿👶🏻 مامان ارسلان🧿👶🏻 ۱ ماهگی