۴ پاسخ

برای چی خوبه.دکتر براش نوشت یا خودتون میدین

پزشک پسرم گفت بهترینش یورویتال هستش

من یوروویتال میدم
اولا روزی ۳ سی سی میدادم ولی چون داخلش زینک داره یکم یبوست میشه
دیگ یه روز درمیون ۳ سی سی میدم

اینو میدم روزی ۲ونیم سی سی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ سالگی
مامان مهرسام ونیلسا مامان مهرسام ونیلسا ۲ سالگی