خانومای باردار تازگی غربالگری اول رفتین هزینه چقدر شد؟

۳ پاسخ

کجا میخای بری؟ من میخام سونو برم آذرابادگان ازمایش هم دانش به هردوشون زنگ زدم گفتن با بیمه قرداد داریم

بهترین کلینک مسهد رفتم سونو۲۷۰۰ ک تکمیلی داشتم ۷۰۰, ازمایش خون۱۷۰۰که من ۷۰تومن دادم. تکمیلی بارم

من سونو ۲ تومن شد آزمایش ۱۷۰۰

سوال های مرتبط

مامان کودک مامان کودک روزهای ابتدایی تولد