۲۰ پاسخ

عزیزم قطره پاراکید دیگه تاثیر نداره چون بالای یکساله سریع شوهرتو بفرست بره شربت استامینوفن و پروفن بخره.بخوره سریع تبش پایین میاد

پاراکید دیگه خیلی برای این سن اثر نداره
شربت استامینوفن بگیرید یا شیاف 125 کودک

عزیزم من با شیاف و پاراکید اومد پایین یکم تب این واکسن دیرتر میاد پایین

من از دکتر پرسیدم گفت همون پاراکید خوبه دوبرابر وزن. لباس خیلی کم تنش کن. پتو روش ننداز یه کم محیط خونه خنک باشه ن زیر باد کولر و پنکه بذاریشا.اگرم تبس رفت بالتر با آب پاشویش کن دستمال نمدار بذار رو پیشونیش

دکتر به من گفت همون قطره پاراکید بدم 2برابر وزن، گفت اگه تب کنترل نشد شیاف بزار

وای خیلی واکسن بدی بود ،شیاف وبروفن فقط راه حلشه

پسر منم تبش با قطره پایین نمیومد شیاف استامینوفن گذاشتم واسش

پاراکید چرا شربت بگیر براش

لباساشو دربیار پاشویه با نمک و گلاب یکم اب توش 7تا حمد بخون بده بخوره با دستمال بزن تو اب ولرم وگلاب (باهم قاطیشون کن گلای کم بزن) بکش ب رون پاش کف دستش سرس زیر بغلش

متنفرم از واکسن۱۸ماهگی سر پسرم مردیم و زنده شدیم ان شالله زود خوب شه

شربت استا بده
پایین نیومد شیاف استا بزار
اگه بازم نشد بروفن بده
نهایت راه اخرررر و تب بالای ۴۰ میتونی نصف شیاف دکلوفناک ۵۰ بزاری

هم دکتر متخصص کودکان هم مرکز بهداشت بهم گفتن اندازه وزن باید پارازیت بدیم نهایتا یکی دو قطره بیشتر

شیاف استامینوفن ۱۲۵ بده چیزی نیست تب بعد واکسن خطر ناک نیست

اگه با استا جواب نمیده شیاف۱۲۵ براش بذار شیاف کودکان یگ در یکه

فقط شیاف استامینوفن

یا شیاف ۱۲۵بزار یا بروفن بده استا زیاد تاثیر نداره

پاراکید رو هر 4ساعت دو برابر وزنش بده

هر ۴ساعت پاراکید ۲یرابر وزنش بده

دو برابر ولی شیاف بذاری بهتره

نترس شیاف بذار اگر بعد یک ساعت که پاراکید دادی تبش پایین نیومده
لباس کم تنش کن
اگر بیداره ببرش تو روشویی پاهاش و دستاشو آب ولرم رو به سردی بزن

سوال های مرتبط