توی ساک خودم و بچه چیا باید بزارم ؟

۶ پاسخ

ساک خودت: لباس زیر، پوشک، دمپایی، لباس برای تعویض، خوراکی ، کمپوت گلابی اگه سزارینی هستی،خرما، دمپایی،
برای نی نی: دو دست لباس، پتو دورپیچ، شیرخشک ، شیشه نبری بهتره به جاش قطره چکون بزار، پوشک، برای اوردنش کریر یا قنداق داری بزار،
اینا یادم بود

هی یادش بخیر

سند ازدواج؟؟؟؟؟

من این لیست رو برای خودم تهیه کردم

ساک نی‌نی:
دو دست لباس سایز صفر/ دو دست سایز یک
دستکش و جوراب
روسری یا کلاه
پارچه دورپیچ
قنداق سوییسی
دستمال مرطوب
کرم سوختگی پا
ساک حمل
شیشه شیر / شیر خشک
پتو دورپیچ
حوله کوچک
کهنه خشک کن
فلاسک
پوشک سایز صفر 5 تا / سایز یک 5 تا
تب سنج

ساک مادر:
مدارک شناسایی( کارت ملی و شناسنامه و سند ازدواج و پرونده پزشکی)
لباس راحتی
شیردوش
پد سینه
سوتین راحتی
روکش توالت فرنگی
دستمال کاغذی
حوله کوچک
پوشک
شورت( اگر سزارین سرجیفیکس اگر طبیعی شورتکس)
قاشق و چنگال و لیوان
خوراکی های مقوی(خرما، آجیل، شربت گلاب، ابمیوه، کاپوچینو، کمپوت اناناس و گیلاس)
فلاسک کوچک
الکل برای ضدعفونی
دمپایی

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان جانان 💕 مامان جانان 💕 ۳ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان جانان 💕 مامان جانان 💕 ۳ ماهگی
مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته سی‌وهشتم بارداری