۱۹ پاسخ

قطره آهن رو با آب پرتقال بهش بده فوق العاده جذبش رو بالا میبره

حالا وزنش خوبه دیگه دختر منم ۸ کلیوعه 🥲

برای کم خونی به پسر من لیپو زوفر آبی داد

کم خونی نمیذاره وزن بگیری چه بچه چه بزرگسال باید اول اونو درمان کنی

ببین بعد هربار قطره اهن ختنا بهش یه دونه پرتقال بده جذبش ده برابر میمنه اهنش هم هر چی میگیری فورت باید روش نوشته باشه واگرنه جذبش کمتر من با همین پرتقال کم خونی بچم خوبش کردم

شما تو بارداری دیابت نداشتین؟ قطره اهن و ویتامین دی که دکتر داده رو بدین کم کم بهتر میشه تغذیه هم عدس و اسفناج و گوشت قرمز خیلی براش خوبه گوشت کبک و بلدرچین و بوقلمون خیلی عالین برای بچه ها

خب. دارو بدی خوب مبشه اونا بهتر مبشه وزنشم

عزیزم ب خدا تنها نیستی پسر من خیلی لاغر و ریزه هر کی میبینه باور نمیکنه 17 ماهشه شیر ک اصلا اصلا نمیخوره سوب اصلا اصلا نمیخوره غذای سفره هم ب زور میدم ب خدا دیوونه شدم وزنش 9600 اصن خیلی کوچیکه

غصه داره این ؟ پسر منم ده کیلوعه یه مقدار هم کم خونی داره . بابا سالم باشه وزنشم انقدری که میگی پایین نیست ول کن سبک تر باشن بهتره چاقی چیه وزن ژنتیکم هست خب

اکثر بچه ها کم خونی و کمبود ویتامین د دارن،پسر منم اونطوره، وزنش کمه ،البته ژنتیک هم حرف اولو میزنه،پدرش هم لاغره

عزیزم مهم اینکه بچت سالمه و میخوره چاقی چیه من پسرم دهن باز نمیکنه اصلا

باید خیلی بهش غذا وشیربدی هرطورشده بیشتر عصرها خیلی چیز بده بخوره من بااین کارا وزن بچم بردم بالا
صبحانه نهار شام
میان وعده حتما دو نمونه میوه بده چاق کنندس مثلا موز سیب هندونه.نون بده دستش بخوره.سیب زمینی سرخ شده
صبحانه تخم بلدرچین کبک.حریره بادام
آبگوشت.حلیم .ماکارانی

دختر منم الان 9کیلو.. بچه ها وقتی به دندون میوفتن بدغذا میشن..

دختر منم همینه بخدا با وزن بالا و نرمال الان تازه ۹ کیلوعه و ذخیره اهن پایین💔

کباب اگه دوس داره براش کباب گوسفندی بگیرین به شدت خونسازِ ،اگه رو ذغال کباب شده باشه

پسر منم با همین وزن دنیا اومد ولی وزن گیریش ماه های اول بخاطر رفلاکس اصلا خوب نبود
گوشت گوسفندی تازه اگه میتونی بگیر براش تو شیشه عصاره بگیر بهش بده حریره بادام و شیربادام حتما حتما بهش بده اب سیب حتما بخوره
تا کم خونی حل نشه وزن نمیگیرن عزیزم

خداروشکر کن سالمه
لیام منم الان ۱۵ ماهشه وزنش ۹۳۰۰ ،خب بچه ها فرق میکنن منم کوچولو بودم ریزه میزه بودم
ولی خب لیام درست و حسابی غذاشوهم نمیخوره

از کجا فهمیدی کم خونی داره بچه منم ۴۳۰۰ به دنیا اومد وزن نمیگیره

فکر کنم بخاطر کم خونی باشه

سوال های مرتبط