وزنش خوبه که همینی که غذاشو میدی و میخوره خیلیم خوبه نگران وزنشم نباش خیلیم خوبه ماشالله
ببین دقیقا دختر من 3بود الان 10نشده هنوز ، ساعت خواب خیلی مهمه ،ژنتیک مهمه ،نحوه غذا خوردن مهمه منظورم هرچندساعته چقدره ،
از همه اینا مهمتر جنب و جوش زیاده ک دختر من سر همین همرو میسوزونه
پسر منم نه و نیم هست
وزنش خوبه غصه نخور
بچه منم الان شده ۱۰ مگه چقدر باید چاق باشه
عزیزم نگران نباش
اگه خوب غذا میخوره احتمالا ژنتیکی زیاد چاق نمیشه. پسر منم ۱۷ ماهشه هنوز ۹ کیلو مونده ازبس جنب و جوش داره و شیطونه غذا هم خوب نمیخوره
ازمایش و چکاپ بردی؟ خوب بوده؟
من چی بگم رایان هنوز ۹ نشده
قشنگم غذا نمیخوره😥
چکاپ دادی؟
چیزی تو بدنش بالا پایین نیست؟
خیلی خوبه وزنش که گلم من ۳۲۰۰ بود تولد الان ۹😑سخت نگیر گلم وزنشخوبه من هیچی نمیخوره اما شما ک میگی ماشالله هزار ماشالله میخوره وزنشب مرور میره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.