بیایت بگید چجوری بچه هاتونو از پستونک گرفتین؟؟

۵ پاسخ

زیر دوسال نیازی نیست بچه رو ب زور بگیری
ولع مکیدن داره اگر ارضا نشه مشکلات دبگه ای پیش میاد

از همون اول ندادم بهش

صبر تلخ از عطاری بکیر

من تو خواب بهش میدم شب تاصبح روزانمیتونه بگیره حالشو بهم میزنه

ندادم‌بهش

سوال های مرتبط