۵ پاسخ

عزیزم نان نفخ زیاد داره اگر به نوزادت بسازه خوبه من اپتامیل میدم

من ببلاک میدم راضی ام بهش هم می‌سازه شکرخدا

من ببلاک‌میدم‌راضیم

من ببلاک میدم از دیشب فعلا ک خوب بوده فقط احساس میکنم پسرم یوبس شده

نان۱میدم راضیم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی