من بادومی طرح اونت بیبی لند خریدم براش امیدوارم بگیره هنوز استفاده نکردم
من ارتودنسی سواوینکس گرفتمولیاصلا نگرفتش از همون روزای اول. رفتم بی بی لند بادومی گرفتم واسه امتحان، دیدم قشنگ گرفتش. الانم عاشق پستونکشه. و خب چون قیمتش مناسبه خوبه که هی مرتب عوضش میکنم. ولی مطمئن نیستم این ارزونامشکلیواسه فکش پیش نیارن. البته روجلد همین بادومیه همنوشته ارتودنسی ولی نمیدونم..
بیبی لند ارتودنسی
ارتودنسی بی بی لند فعلا ک میگیره البته زیاد نمیدم...
زیاد از پستونک خوشم نمیاد ک بگیره نهایت تا ۳.۴ماهگی بعدش ترک کنن بنظرم..سر همین مارک گرون مثل اونت و دکتر براونز نگرفتم ...ولی شیشه شیرشو دکتر براونز گرفتم خیلی خوبه...
بیبی لند
اسم ندلش رو نمی دونم
اونت خوبه.
به دوتایی قبلی ارتودنسی بی بی لند دادم
برای سومی بادومی خریدم از همون برند
من اونت میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.