ماماناشماهم به بچه هاتون پستونک میدید؟

۹ پاسخ

بلههه

اصلا نمگیره هیچچچچ اشتباه کردم خریدم براش

نه نمی‌دم به سه تا بچه ها م ندادم بعد ترک کردنش سخته برای بچه همین که شیر ترک کنه گناه داره

من بهش میدم سینه ام رو بزور میگیره

قطعاااااا

من میدم اما نمیدونم چرا عذاب وجدان میگیرم

منم میدم

اره من دادم

اره من دادم
چون ولع مکیدن داره

سوال های مرتبط

مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی
مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان آروشا مامان آروشا ۳ ماهگی
مامان ܩܣܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌ܝ‌🤎🍂 مامان ܩܣܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌ܝ‌🤎🍂 ۱۱ ماهگی
مامان سامیار🐻🤎 مامان سامیار🐻🤎 ۴ ماهگی