خانما یه سوال
الان به بچه هاتون پستونک میدید ؟

۵ پاسخ

اره شبا میدم

من روزای اول نمیگرفت الان بعضی وقتا میگیره

یکی دوبار خواهرشوهرم داد نخورد پس میزد منم دوست نداشتم بخوره کلا ندادم بهش اگه میخوای بخوره بده از الان

من پسر اولم رو دوماهگی دادم
اینم به دنیا بیاد آروم باشه همون دوماهگی میدم
ولی نه شلوغ و غر غرو باشه همون روز اول میدم

من میدم به دوتاش

سوال های مرتبط

مامان آیدا❤تودلی🫣💙 مامان آیدا❤تودلی🫣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی