پستونک به بچه هاتون تو بیمارستان میدید

۹ پاسخ

مرخص شدی؟

نه نمیدم

من دادم 😶‍🌫️

بیمارستان دولتی نه گذاشت پستونک بدیم نه شیرخشک

بیمارستان نمیزاره بدیم که
منم میخوام بدم

من برده بودم ندادم بهش دیگه مرخص شدم اومدیم خونه بهش دادم

نه بابا

من نگرفته بودم پس بگم بگیره شوهرم

من دادم ولی کلا زیاد نمیگیره فقط وقتی میخاد بخابه بهونش میگیره

سوال های مرتبط

مامان آیدا❤تودلی🫣💙 مامان آیدا❤تودلی🫣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته هشتم بارداری
مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان آروشا مامان آروشا ۳ ماهگی