خانما به بچه هاتون پستونک دادین؟؟

۹ پاسخ

منم دادم بده چیز بدی نیست اروم میکنه

ببین عزیزم تو ۳۰ تا ۳۰ تا به دختر نازت شیر بده تو هر ۳۰ میل ارغشو بگیر سیر میشه بالا نمیاره شیر میره تو معدش سیر میشه شیر اضافه هم نمیخوره که دل درد بشه

فعلا زوده بعد یکی دو ماه بهتره خواهر

اره از همون اول

من میدم اون نمیگیره😂😂

دختر من تا الان نگرفته میذارم دهنش عوق میزنه نمیدونم طبیعیه یا نه

اکر بدید خوبه الان دحترم یه ماه و هشت روزشه نمیگیره

دخترم با پستونک میخوابه عادت کرده

بله از روز اول😅
میگن خوب نیست
ولی اگه رفلاکسی بشه بچه باید بخوره چون ولع نمیدن داره ‌نباید شیر بخوره چون میاره بالا
من از روز اول دادم گفتم اگه بازم نشد دیگه نمیدم ولی رفلاکسی هست بچم
خداروشکر میکنم عادت کرده بهش و دوسش داره
میخوره و غر میزنه از دل درداش😂

سوال های مرتبط

مامان سامیار🐻🤎 مامان سامیار🐻🤎 ۳ ماهگی
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان 🍬کسری🍭 مامان 🍬کسری🍭 ۱۰ ماهگی
مامان 👶💙فسقل مامان 👶💙فسقل ۱۱ ماهگی
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۰ ماهگی