پستونک دادین به بچه هاتون؟
برای چی خوبه؟

۵ پاسخ

من از سه روزگی دادم
چون همش میخاست به چی مک بزنه و این که زود خوابش می بره با پستونک

من از هشت روزگی دادم

من برای اینکه کولیک داره میدم از ۲۰ روزگی

من دادم چون همش باید ی چیزی مک میزد سیر بود ولی تا ی چیزی به دهنش میخورد میخواست بگیره
حالا شیر میدمش بعدش ک گریه میکنه پستونک میدم اروم میشه

من دادم برای بچه هایی که ولع مکیدن دارن خوبه آرومشونم میکنه

سوال های مرتبط

مامان سامیار🐻🤎 مامان سامیار🐻🤎 ۳ ماهگی
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان 🍬کسری🍭 مامان 🍬کسری🍭 ۱۰ ماهگی
مامان 👶💙فسقل مامان 👶💙فسقل ۱۱ ماهگی
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۰ ماهگی
مامان Ayin & Ayeh مامان Ayin & Ayeh ۱۰ ماهگی