چون خیلی از بچه ها نمیگیرن بدو تولد میدن ک بگیره منم بد ۲۵روز دادم موقع گرسنه اس میگیره ولی سیر باش نمیگیره🥺😂
من سیزده روزگی تو آتلیه دادن گرفت.حالا گاهی اوقات خودمم میدم
ان شاءالله میخوام از همون اول بهش بدم
من یه هفته هست بهش میدم
میزارم جلوی دهنش خودش مک میزنه میکشه داخل.
اگه کامل بزارم توی دهنش اوق میزنه
من میخوام تو خود بیمارستان پستونک بدمش
چون سر بچه های قبلیم بعد دو سه روز میدادم نمیگرفتن
یکماهگی
بدو تولد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.