چه زمانی به بچه هاتون پستونک دادین؟؟

۷ پاسخ

چون خیلی از بچه ها نمیگیرن بدو تولد میدن ک بگیره منم بد ۲۵روز دادم موقع گرسنه اس میگیره ولی سیر باش نمیگیره🥺😂

من سیزده روزگی تو آتلیه دادن گرفت.حالا گاهی اوقات خودمم میدم

ان شاءالله میخوام از همون اول بهش بدم

من یه هفته هست بهش میدم
میزارم جلوی دهنش خودش مک میزنه میکشه داخل.
اگه کامل بزارم توی دهنش اوق میزنه

من میخوام تو خود بیمارستان پستونک بدمش
چون سر بچه های قبلیم بعد دو سه روز میدادم نمیگرفتن

یکماهگی

بدو تولد

سوال های مرتبط

مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان 🍬کسری🍭 مامان 🍬کسری🍭 ۱۰ ماهگی
مامان 👶💙فسقل مامان 👶💙فسقل ۱۱ ماهگی
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۰ ماهگی