۱۳ پاسخ

من از روز سوم تو دستگاه نمیموند چون زردی داشت پرستارها گفتن بده

روز اول😁

من از اول دادم منتهی الان اصلا نمیگیره ، میندازتش بیرون

از 20 روزگی

نده بابا چیه پستونک بدم میاد یه تیکه پلاستیک همش میکروبه

از ۲ روزگی

از همون روز اول😂

برا من کلا نگرفت

حدودا یه ماهگی

از بیمارستان

از روز اول

روز اول پستونک دادم

اولا نمیگرف بعد یمماهگی گرف

سوال های مرتبط

مامان 👶💙فسقل مامان 👶💙فسقل ۱۱ ماهگی
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار💙👑 مامان مهدیار💙👑 ۱۰ ماهگی
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان 🍬کسری🍭 مامان 🍬کسری🍭 ۱۰ ماهگی