۱۰ پاسخ

بهش نده👌اصلا نیاز نیست ب خصوص اینک ترک کردن براش سخت میشه و تو رشد هم هست بعد فکش و دندوناش زشت میشن میان جلو اصلا ارزش نداره

از بیمارستان

از روز سوم تولد

از همون اول اینجوری کردم خورد

من از بیمارستان دادم نگرفت، ولی نبات و هل رو پودر کردم و از صافی رد کردم، پستونکشو میزنم به اون میخوره، هل و نبات برای دل دردش هم خوبه و از سردی معده اش جلوگیری میکنه

میگن پستونک برا بعدش که دندون در میاره خوب نیس و فلان منم خیلی دوست دارم پستونک بدمش ولی دو دلم

من روز پنجم بهش دادم گرفت.

بعد از ۳۰ روزگی دادم بیشتر موقعی ک رفلاکس مکیدن داره موقع خواب بهش دادم.

بده اگه میخوایی پستونکیش کنی

میگن از بیمارستان باید بدی تا بچه قبول کنه حالا نمیدونم درست یا غلط

سوال های مرتبط

مامان 👶💙فسقل مامان 👶💙فسقل ۱۱ ماهگی
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان 🍬کسری🍭 مامان 🍬کسری🍭 ۱۰ ماهگی