یه سوال دیگه از کی ب بچه هاتون پستونک دادین؟ واقعا اروم میشن؟

۱۱ پاسخ

پستونک خیلی خوبه برای جاوگیری از گریه اضافی

از هفته اول

برا من نمی‌گرفت الان 2 ماهشه تازه میگیره

از تو بیمارستان
اره اروم میشه برا کولیک عالیه
وقتایی هم ک سیره اما شیر میخواد پستونک میدم

دستونک بخوره ایا شیر مادر میخوره یا دیگ سینه نمیکیره؟

من نمی‌گرفت از اول بزور بهش دادم الان میگیره خیلیییییی خوبه
همش ولع مکیدن داشت الان پستونک میخوره بهتر شده

از بدو تولد

من از ۱۰ روزگیش دادم خیلی سخت گرفت ولی الان خیلی دوست داره با پستونک میخوابه و آروم میشه

دختر من بعضی وقتا ک عشقش بکشه میگیره ☹️

سه هفته ش شده بود دادم، درست یادم نیست
شایدم یک ماه کامل بود
بله آروم میشه

باید همون روز اول بیمارستان بهش بدی بعدش دیگ نمیگیره بعله آروم میشه

سوال های مرتبط

مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان 🍬کسری🍭 مامان 🍬کسری🍭 ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۱ ماهگی
مامان مهدیار💙👑 مامان مهدیار💙👑 ۱۰ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان همتا وهانا مامان همتا وهانا ۳ ماهگی
مامان نیلای👼🏻🩷 مامان نیلای👼🏻🩷 ۴ ماهگی