پستونک خیلی خوبه برای جاوگیری از گریه اضافی
از هفته اول
برا من نمیگرفت الان 2 ماهشه تازه میگیره
از تو بیمارستان
اره اروم میشه برا کولیک عالیه
وقتایی هم ک سیره اما شیر میخواد پستونک میدم
دستونک بخوره ایا شیر مادر میخوره یا دیگ سینه نمیکیره؟
من نمیگرفت از اول بزور بهش دادم الان میگیره خیلیییییی خوبه
همش ولع مکیدن داشت الان پستونک میخوره بهتر شده
از بدو تولد
من از ۱۰ روزگیش دادم خیلی سخت گرفت ولی الان خیلی دوست داره با پستونک میخوابه و آروم میشه
دختر من بعضی وقتا ک عشقش بکشه میگیره ☹️
سه هفته ش شده بود دادم، درست یادم نیست
شایدم یک ماه کامل بود
بله آروم میشه
باید همون روز اول بیمارستان بهش بدی بعدش دیگ نمیگیره بعله آروم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.