از کی ب نینیاتون پستونک دادین

۸ پاسخ

ازهمون اول

شب اول🤣

از وقتی بدنیا امد

از همون روزای اول

از وقتی کولیک شد. چندروزه

من کلا مخالف پستونکم ندادم نه پسر اولم نه دومی

از توی بیمارستان

تا از بیمارستان اوردمش خخخ چون بگذره اصلا دیگ نمیگیرن میخوای بده از حالا

سوال های مرتبط

مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان سهند مامان سهند ۶ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۴ ماهگی
مامان لوبیای سحر آمیز مامان لوبیای سحر آمیز ۲ ماهگی
مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان 🍬کسری🍭 مامان 🍬کسری🍭 ۱۰ ماهگی