مامانایی که شیر خودتون میدین .
از کی پستونک دادین ب جوجه

۶ پاسخ

من از توبیمارستان دادم نگرفت الانم نمیگیره یکم مک میزنه بعد بل زبون میندازه بیرون حتی شیشه هم نمیگیره

من کلا از پستونک بدم میاد به پسرمم ندادم

من نمیگیره

از اول دادم

از ۲۵ روزگی‌ دادم بهش گرفت

من تازه شروع کردم ولی نمیگیره باید شیرینش کنم

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی