از کی به نینی پستونک دادین؟

۷ پاسخ

دو روزگی

از بدو تولد

سه روزگی

من از موقع دنیا اومد دادم چون نمیگیره اگه ندی بهش

از بدو تولد دیر دادنی اکثرا نمیگیرن

از موقع که دنیا اومد دادمش

آره سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان لوبیای سحر آمیز مامان لوبیای سحر آمیز ۲ ماهگی
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان 🍬کسری🍭 مامان 🍬کسری🍭 ۱۰ ماهگی
مامان همتا وهانا مامان همتا وهانا ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۰ ماهگی