دوستان شما از کی به کوچولوتون پستونک دادین؟

۱۴ پاسخ

از بعد از ده روز وقت هایی که میدونستم سیره و فقط میخواد تو دهنش باشه تا بخوابه

از همون روزه .داخل بیمارستان

دختر من که نگرفت🥺

نخورده تا حالا

من از اول دادم ولی الان دیگه فهمیده خوب نمیگیره فقط موقع خواب که خیلی نیاز به مکیدن داره میدم نمی‌فهمه میخوره تا خوابش عمیق میشه

من ندادم نمیخام بدم

از روز دوم😅

از روز اول تو بیمارستان

از روز اول

من از روز اول دادم

اگه میگیره بهش بده چون خیلی از مواقع بخاطر نیاز به مکیدن، شیر زیادی میخورن.
اما اگه زیاد شیر نمیخوره و اذبت هم نیست ندی بهتره، چون عادت که میکنن برای ترک عادتشون خیلی اذیت میشن.

دکتر ب من گف یک ماه و نیم دوماهگی به بعد میتونی بدی
قبل این بچه ممکنه بین سینه و پستونک گیج بشه

ازده روزگی

من اصلا ندادم

سوال های مرتبط

مامان لوبیای سحر آمیز مامان لوبیای سحر آمیز ۲ ماهگی
مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان 🍬کسری🍭 مامان 🍬کسری🍭 ۱۰ ماهگی
مامان همتا وهانا مامان همتا وهانا ۳ ماهگی