مامانا از کی به بچه پستونک دادین؟

۵ پاسخ

ما از تو بیمارستان میندازیم دهنش

از روز اول

وقتی که از زایشگاه اومدم بخش😅😂
اما بچه بخوابگیره کارا اینا نداره
چون پسر من روزای اول خوب میگرفت الان زبون مبزنه زیرش پرتش میکنه نمیخوادش

از الان باید بدی یاگرنه دیگه نمیگیره

من ندادم و نمیدم

سوال های مرتبط

مامان 🍬کسری🍭 مامان 🍬کسری🍭 ۱۰ ماهگی
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۰ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان لوبیای سحر آمیز مامان لوبیای سحر آمیز ۲ ماهگی
مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی