۷ پاسخ

بچم اینجوری بوددکتر به من گفت دوساعتی زودتر بهش شیرنده

رفلاکس داره دختر منم اینجوری بود پستونک دادم خداروشکر خوب شده چون همش دوست داشت سینه بخوره البته ساعت شیردهیش هر دوساعته

دقیقا بچه منم🥲🥲🤌🏻

عزیزم بخاطر رفلاکسشه حتما با متخصص اطفال مطرح کن
اگه کنترل نشه تو روند رشدش داثیر میزاره

رفلاکس داره . عادتش بده به پستونک

بچه ی منم اینطوریه
سعی میکنم دیر به دیر بهش شیر بدم و پستونک میذارم که با اون مشغول بشه و حالت چهارزانو میشینم یه بالش میذارم رو پام انقد تکونش میدم که خوابش ببره،یا اینکه نشسته بغلش میکنم

بچه منم همینجوریه دقیقا کمتر میدم شیر ولی زود به زود چون رفلاکس داره اگه خیلی بالا میاره کمتر بده کلی ساعتش زودتر کن مثل هر ۱ ساعت اینا

سوال های مرتبط