خداحفظش کنه چه اسم قشنگی نامدار باشه عزیزم
خداااا چه نازه ماشاالله اولین فاطمه ای که توی گهواره دیدم 😍😘
چه اسم زیبایی
خودمم اسمم فاطمه است اما کم میبینم دیگه این اسمو بذارن
خوشحال شدم حقیقتا 😉🩷
ای جان
تاپیک و که دیدم خیلی برات خوشحال شدم و آرزو کردم کاش فاطمه ی منم حالش خوب بشه ...و براش دوماهی بگیرم..
بعداز ۸ روز بستری ان ای سیو مرخص شدیم بعدش ولی یکسره دکتر بودیم الان. یه هفته اس تقریبا مرخص شده ولی میگن شاید دوباره بستری کنن
آخی نانازی ..سراسر عمرش مبارک و پر خیر و برکت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.