۶ پاسخ

خدا کنه

من حس حالت تهوع دارم اصلا حالم خوب نیس

ان شاءالله گلم ❤️
من نوشابه خوردم اندازه شکم ۵ماهه بادکردم😂🤦🏻‍♀️

من قبل عید نزدیک پری .(آزاد سازی زدم)غش کردم تب و لرز کردم سرگیجه شدید داشتم سرپا نمیتونستم بشم گفتم دیگه باردارم تموم. پریود شدم 😐

ایشااااااالاااا😍😍😍🥹

آن شا الله

سوال های مرتبط