خدا کنه
من حس حالت تهوع دارم اصلا حالم خوب نیس
ان شاءالله گلم ❤️
من نوشابه خوردم اندازه شکم ۵ماهه بادکردم😂🤦🏻♀️
من قبل عید نزدیک پری .(آزاد سازی زدم)غش کردم تب و لرز کردم سرگیجه شدید داشتم سرپا نمیتونستم بشم گفتم دیگه باردارم تموم. پریود شدم 😐
ایشااااااالاااا😍😍😍🥹
آن شا الله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.