مامانا کاچی رو شما چطور درست میکنین؟

۱ پاسخ

یه لیوان اب و نصف لیوان شکر و گلاب و زعفران و میزارم رو گاز تا شکر حل بشه بعد دوتا قاشق سر خالی ارد برنج و ی مقدار زرد چوبه رو تفت میدم بعد روغن میریزم تفت میدم حالا از اون شربت که رو گاز بود تو سه مرحله اضافه میکنم و هم میزنم اخر هم مغزیجات اضافه میکنم

سوال های مرتبط

مامان قشنگ خانوم مامان قشنگ خانوم ۱ سالگی