بچه ها سزارین شدم سردرد دارم چیکار کنم

۷ پاسخ

خودتو ببند به نسکافه

نسکافه زیاااد بخور و مایعاات

نسکافه بخور روزی ۳تا حداقل خیلی خوبه
مایعات هم بخور من خوردم زود خوب شدم

قرص نخوری

سرتو خیلی تکون دادی لابد یا بلند کردی ؟

وای منم دارم یکشنبه کی سزارین شدی چیزی نخوردی؟؟

نسکافه و مایعات زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری