خودتو ببند به نسکافه
نسکافه زیاااد بخور و مایعاات
نسکافه بخور روزی ۳تا حداقل خیلی خوبه
مایعات هم بخور من خوردم زود خوب شدم
قرص نخوری
سرتو خیلی تکون دادی لابد یا بلند کردی ؟
وای منم دارم یکشنبه کی سزارین شدی چیزی نخوردی؟؟
نسکافه و مایعات زیاد بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.