گرما زده شدم سردرد دارم چیکار کنم❓❗

۴ پاسخ

شربت آبلیمو بخور
یخ دربهشت
یه جا خنک بشین
گیلاس و خربزه بخور

پارچه خیس و خنک بزار لای گردنت و روی کشاله ران که دمای بدنت پایین بیاد . مایعات هم بخور اما نه خیلی یخ در حد ملایم .انشالله بهتر میشی . دختر من اینجوری خوب شد نیاز به دکتر و دارو نشد دیگه. اما اگه خیلی شدیده برو درمانگاه سرم بگیر

شربت ابلیمو خنک بخور
یه دوش آب خنک بگیر

دست و صورت وپوهات بشور با اب خنک .
اب خنک بخور یا شربت خنک و بشین یه جای که خنک هست تا بهتر بشی

سوال های مرتبط

مامان کیاوَش مامان کیاوَش ۸ ماهگی
مامان مرتضی مامان مرتضی روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا و حسنا مامان نورا و حسنا هفته سی‌ونهم بارداری