شربت آبلیمو بخور
یخ دربهشت
یه جا خنک بشین
گیلاس و خربزه بخور
پارچه خیس و خنک بزار لای گردنت و روی کشاله ران که دمای بدنت پایین بیاد . مایعات هم بخور اما نه خیلی یخ در حد ملایم .انشالله بهتر میشی . دختر من اینجوری خوب شد نیاز به دکتر و دارو نشد دیگه. اما اگه خیلی شدیده برو درمانگاه سرم بگیر
شربت ابلیمو خنک بخور
یه دوش آب خنک بگیر
دست و صورت وپوهات بشور با اب خنک .
اب خنک بخور یا شربت خنک و بشین یه جای که خنک هست تا بهتر بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.