قطره بایولایک
عزیز دلم رفلاکس هیچ راهی نداره مگر لطافت و صبر و حوصله با نوزاد
کیدیزول که افتضاح بود اصلا بنظرم خودش تشدید هم میکرد
من نکسیوم دادم ۲ هفته خوب بود باز اوضاع شده
ولی شیردهیش منظم باشه
رو شونه نگهش داری ۲۰ دقیقه بدون فشار ب شکمش
تختشو شیب دار کنی
مقدار زیادی بهش شیر ندی
قبل شیردهی پوشک عوض کنی نه بعدش که مجبور باشی بخوابونیش
اینا میتونه کمی کمک کننده باشه
حتما وسط شیرش هم چند بار آروق بگیر
بعضی وقتا آروق داره اما دیر میزنه
حوصله کن
من کولیتیک میدادم
اینفوکول خارجیع اگه پیدا بشه ،یه شیشه بدی عالیه
به منم بگید😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.