۴ پاسخ

کولیک ایز خیلی بدرد نخوره

من اینفاکول و کولیف میدم خوبه..اینفاکول خارجیه سیسمونی ها گیرت میاد

از کجا بگیرم اینفاکول

من دیروز دکتر بردم دیگه آنقدر بیقراربود با این چیزا خوب نشد دکتر گفت اینفاکول بگیر گرفتم از دیشب خیلی آرومه خدارو شکر

سوال های مرتبط

مامان maman  shahan مامان maman shahan ۹ ماهگی
مامان مهران 🫶هلما مامان مهران 🫶هلما ۱۰ ماهگی