بگم هیچی بهش نده گوش میکنی؟
دایمتیکون عالیه ۵ قطره روزی ۸ ساعت
خودتم شبا قبل خاب نبات داغ و عرق نعنا یا عرق زیره بخور به نی نیم میشه داد در حد یک قاشق
بعد دکتر گفت تا ۳ ماهگی هستش کولیک دلدرد اینا
من پدی لاکت میدم اونم خوبه روزی ۵ قطره
فقطططط رول میرابل رول + اینفاکول
صبوری کن، و هرچی ک دکتر داد بهش بده، سرخورد هیچی نده
کولیک ایز و گریپ میکسچر باهم گاهی باعث تشدید دلدرد میشه
من اینفاکول وارداتی هم گرفتم به دخترم دادم جواب نداد چارش فقط صبره
عزیزم هیچی بهش نده
کلا اینا خوب نیستن
خودش یه دوره داره میگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.