۸ پاسخ

خب معلومه دیگه مثل قبل نیست
ما با هر تصمیمی که برای زندگیمون میگیریم وارد یه مرحله جدید کاملا متفاوت از گذشته میشیم که سختی ها و جذابیت های خودش رو داره
قرار نیست تو زندگی مثل یه آب راکد باشیم

پاشو جمع كن خودتو تو ٣٥ هفتگي ناشكري نكن الان ديره واسه اين فكرا و حرفا حالا اين همه راحت و آزاد بودي كجاي دنيارو گرفتي

دقیقا منم همین حس و دارم و به خودم میگم من اصلا نباید ازدواج میکردم تمام آزادی و راحتیم تمام شد همه آرزوها تمام😥

من همش گریه می کنم که زایمان طبیعی بهتره یا سزارین. اگه سزارین کنم پشیمون نشم و همش همه میگن طبیعی بهتره😭

ب چیزای مثبتم فکر کن ب چیزای منفی فکر می‌کنی ک افسرده ای

همه ازت دورن همین بچت میشه رفیق و همدمت

من دیگه با این افسردگیه دوست شدم میام اینجا غر میزنم دوباره میرم پی زندگیم😂😂چیکار کنیم قرار نیست زندگی باب میل ما باشه...باید خودمونو با شرایط وفق بدیم

دقیقن منم همین حسو حال دارم من ک بچه دوممه😭

سوال های مرتبط

مامان عسل مامان عسل روزهای ابتدایی تولد
مامانا میشه باهاتون دردل کنم 😢 این حرفا رو نمیتونم به کسی که الا تو این شرایط نیست بزنم گفتم بیام پیش شما با شما حرف بزنم 😭😭😭
من خیلی حالم بده یعنی این هفته اینجوری شدم گریه می‌کنم همش بعد انقباض هام شروع میشه بعد عذاب وجدان میگیرم که چرا مراقب بچم نیستم بعدش خیلی هم عصبی شد یهو به خودم میام میبینم دارم دعوا می‌کنم اصلا صبر دیگه ندارم بعد باعث میشه همه جام بگیره ولی هیچ کنترلی رو خودم ندارم امروز اومدم رو خودم کار کنم عصبی نشم گریه نکنم بدتر شد🙄🙄
وای من دلم می‌خواد مثل هفته پیش بی خیال باشم بدون استرس خوشحال باشم با همه دعوا نکنم. الا همش میگم تو مادر بدی هستی همش عصبی میشی🥲
بعد سنگین شدم کارامو نمیتونم انجام بدم همش باید از یکی بخوام این اعصابمو بدتر میکنه 😭
« یک چیز که خیلی ناراحتم اینکه حس. خوشگلاسیون ندارم بعد چند نفر بهم میگن نگاه. فلانی مژه کاشت نمی‌دونم موهاش رنگ کرد موقع زایمانش تو چرا هیچ کاری نمیکنی حالا من اونجا جوابشون رو میدم ولی بعد تو تنهای حس بد میگیرم»🫣