۶ پاسخ

زایمان دوم ک راحتتره شما چشمت از اولی ترسیده
فکر میکنی
اما بدنت آماده هست
نگران نباش

زايمان دوم براي طبيعي شنيدم و ديدم كه خيلي راحت تره استرس نگير
كلا دكترا ميگن براي زايمان طبيعي دوم تا دردتون ميگيره يا كيسه آب پاره ميشه خودتونو نيم ساعته برسونيد بيمارستان
انقدر سريع ميتونيد زايمان كنيد

عزیزم بیمارستان تامین اجتماعی پول اپیدورال نمیگیره

ماما همراه خوبه اپیدورال از ماما ارزون تره
ترس به دلت راه نده توکل به خدا من سر دخترم خیلی اذیت شدم ولی این یکی گفتم ان شاء الله خدا بخاد دردام ت خونه میکشم میرم اپیدورال میزنم

سلام.زایمان دوم راحتراز زایمان اوله.نگران نباش.ان شاءالله خداخودش کمکت میکنه سلامت زایمان کنی

با اپیدورال برو خب

سوال های مرتبط