۴ پاسخ

دقیقاااااا
برا پسر منم اون دوتای قبلی خیلی خوب بود
اما سر این یکی چقد تب کرد و اذییت شد

وای نگو من سه روز وشب نخوابیدم الانم هنوز درگیر بیقراری و بدقلقی و شیر نخوردن بعد واکسنم به قول تو هرچی سر قبلیا اذیت نشد این یکی جبران کرد

وااای پس میگن سبک تره

اگه شیر خودت میدی الان بهش شیر بده چون شیر دمای بدنشو متعادل میکنه.لباساشم کم کن خنکش بشه

سوال های مرتبط

مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی