۴ پاسخ

یه سوال یعنی هر ماه کیک میخورین ؟؟ چاق نمیشین ? من انروز تولد دخترم بود کیک خوردم انقدر عذاب وجدان دارم

اسم دختر منم لنا عه🥰

مبارکا باشه قلبم
عزیزم میشه از نزدیک عکس کیکو بفرستی؟

ای جان عزیزم. خوبه میمونه پسر من همه رو قاطی میکنه

سوال های مرتبط

مامان 🐣🧸جوجه🧸تودلی مامان 🐣🧸جوجه🧸تودلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۶ ماهگی