۷ پاسخ

من تو ۳ ماهگی سوراخ کردم اصلا درد نداشت ۵روزه هم خوب شد 🌸

من با انژیوکت کردم ب ۴۰ روز
اصلااااا نمیفهمن
اصلااااااا
تا ۱ هفته هم پماد میزنی و
تمام

نترس خیلی راحته

نترس🌷🌷

دقیقا منم
بردم دکترش ک اجازه بگیرم
گفت نمیخاد برا چشه
بزار بزرگ ک شد خودش تصمیم میگیره ک گوششو سوراخ کنه یا نه
میترسم اونموقع هم بگه میترسم نمیخام سواخ کنم

من ۴۵ روزگی سوراخ کردم کاش همون روزای اول سوراخ میکردم

واچرامن خودم سوراخ کردم

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۶ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان یکی یع دونه🧸🫀 مامان یکی یع دونه🧸🫀 ۱۲ ماهگی