من تو ۳ ماهگی سوراخ کردم اصلا درد نداشت ۵روزه هم خوب شد 🌸
من با انژیوکت کردم ب ۴۰ روز
اصلااااا نمیفهمن
اصلااااااا
تا ۱ هفته هم پماد میزنی و
تمام
نترس خیلی راحته
نترس🌷🌷
دقیقا منم
بردم دکترش ک اجازه بگیرم
گفت نمیخاد برا چشه
بزار بزرگ ک شد خودش تصمیم میگیره ک گوششو سوراخ کنه یا نه
میترسم اونموقع هم بگه میترسم نمیخام سواخ کنم
من ۴۵ روزگی سوراخ کردم کاش همون روزای اول سوراخ میکردم
واچرامن خودم سوراخ کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.