علایم بارداریتون بگید بیرون روی هم داشتید؟

۱۲ پاسخ

اره من داشتم

من سرگیجه و سر درد
و چون دوره پریودم ۵ روزه بود، ۵ روز که از موعدم گذشت و پریود نشدم،بیبی چک زدم و سوپراااایز🤰🏻

اره من داشتم .سینه هامم متورم شده بود و استخون رونم درد میکرد کلا پادرد داشتم و کمر درد وحالتای پریودی خفیف

درد پریودی،گاهی وقتا سرگیجه،خستگی،نفخ،دردسینه،پادرد،کمردرد،تکرر ادرار

بیرون روی یعنی چی

سینه درد تکرر ادرار ضعف میکنم خیلی. بی خوابی

من همون علائم پریودی

درد پریودی و خواب آلودگی

سرگیجه گاهی سینه درد نفخ شدید دردپریود هم همون اولاش بود بیرون روی هم مثل همیشه تغییر نکرد

دردتخمدان و بالا رفتن درجه بدن و درد شدید پریودی درد و تیرکشیدن واژن و بیرون روی مثه قبل پریود و سرگیجه شدید که رفتم سرم و امپول تقویتی زدم

درد پریودی،نفخ،کمردرد،اشتهای زیاد،خیلی میخوابم

ن فقط درد شدید پریودی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓🤍 مامان توت فرنگی 🍓🤍 هفته بیست‌ودوم بارداری
👧مامان فنقلی👶 👧مامان فنقلی👶 قصد بارداری
مامان پسته کوچولو🥰🥰 مامان پسته کوچولو🥰🥰 هفته یازدهم بارداری