دخترم اسهال شده چی بدم بخوره

۶ پاسخ

موز سفت
کته و ماست و نعنا
پودر اسهال از داروخونه بگیره
یه ذره خاکشیر خشک و نمک رو قاطی کن بهش بده خوب میشه. یه قاشق چایخوری

شربت نئوزینک

او ار اس جوابترینه من دخترم ویروس گرفته بود تتها چیزی که خوبش کرد همین بود نویخورد بزور دادم به خوردش

اینایی ک مامان ترنم نوشته و بعلاوه پوره سیب و پودر سنجدم خوبه البته پودر سنجد الرژن هست اگر تاحالا ندادی تست میخواد…خییییلی حواست باشه اب بدنش نکشه اب ولرم هر چند دقیقه بده بخوره…پودر کدیلاکت هم از داروخانه بگیر بده

یوموگی

درکل ببردکترچون بایدمعاینه بشه ببیبنی عفونت نکرده بچه من عفونت کرده بوداسهال شدبردم دکترخشک کننده داد باشیرشوعوض کردپودردادبهش دیگه تغذیه اشم همینایی که مادراگفتن

سوال های مرتبط

مامان دخترکم وپسرکم مامان دخترکم وپسرکم ۲ سالگی