چرا باید دخترم ساعت چهار صبح پی پی کنه😐😐😐

۱۰ پاسخ

مورد داشتیم ساعت سه صبح هم پی پی کرده🤣🤣🤣

😂😂😂

چون عن داشته دیگه😂

بچه من دلش درد میکرد دیشب دوبار تو خواب پی پی کرد بردم شستمش😑😑😂

یااادش بخیر چقدرنوزادیاش نصف شب بو راه مینداخت🤣🤣🤣فقطم شبایی ک پیش من میخوابید شب مستحفیظم میکرد

عجیبه معمولا تو خواب پی پی نمیکنن😅

پسر من تا الان خواب بیداره هنوز کامل نخوابیده دو شبه اینجوری شده

وای تو ۶ماهگی دخترم تا یک ماه هرشب بدون استثنا پیپی میکرد ساعت ۳ یا ۴ یا ۵
منو شوهرم با چشم بسته میشستیمش😂😂😂

خب اومده دیگه 🤣

😁😁😁

سوال های مرتبط

مامان آراد🌨️🪐 مامان آراد🌨️🪐 ۲ سالگی