منم همین مشکلو داشتم شیرهشکشو عوض کردم خوب شد
عزیزم پاهاشو ورزش میدی؟
من وقتایی که میفهمم میخاد پی پی کنه حالت سرپا میگیرمش راحت تر پی پی میکنه بعضی وقتا نمیتونه با این کار دستشویی میکنه
این کارو بکن ببین تاثیر داره
شیرخودتون رو میدین؟احتمالا دریافتیش کمه و شیر کم میخوره .دختر منم اینجوری بود و بعدش شیر خشک دادم درست شد .شیر خودم سیرش نمیکرده و شکمش کار هم نمیکرد.فقط یه دکتر فهمید که شیرش کم بوده بقیه یه مشت پودر و قطره و این چیزا همش الکی برا شکمش کار کنه .
اینکار بچه رو تنبل میکنه خیلی محدود باید انجام بشه اگر هم میکنین
عزیزم این که رو تکرار نکنید روده بچه عادت میکنه
ببریید دکتر تا بهش دارو بده
مادرا همین جا اسم یه پودر میورردن
با مشورت دکتر بهش بدیذ
بی بی کر هم میدم هییییچ فایده نداره ده قطره هر روز
ای وااای پسر منم چکار کنیم ؟نمیدونم دیگه چکار کنم مرتب باید براش گیلیسیرین بزنم وگرنه همینجور درد داره دستشویی نمیکنه خودشو چنگ میزنه به خودش میپیچه 😭
قطره بي بي كر بده عاليه
شیرخشکش رو عوض کن البته با مشورت با پزشک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.