خانما لیدی میل زیاد ب بچه وزن میده؟خدایی جواب بدید🥲

۱۱ پاسخ

اره حتما لیدیمیل استفاده کنم سعی کن طعمِ موز بگیری من دقت کردم طعمِ موز بیشتر وزن میده 😍😍

من دو قوطی خوردم زیاد اثر نکرد رفتم سنو نرمال بود وزنشون بالا زیاد نمیبره

من تجربه استفادشو داشتم به نظرم استفاده کردنش بهتر از استفاده نکردنش هست لگر که دکترتون تجویز کرده
چون برای من باعث شد اوضاع بهتر بشه...
چون با توجه به اینکه وزنش عقب بود ممکن بود با نخوردنش عقب تر بمونه و رشد جنین کند بشه ولی لیدی میل کمک کرد که حداقل تو همون حدود بمونه و عقب نیفته رشدش...

من تجربه نداشتم
ولی وزن دخترم ۲۲ هفته کم بود دکتر بهم ال آرژنین داد مصرف کردم در کنارش پروتئینم مصرف کردم تاثیر داشت

تاثیرش مال من در حد متوسط ولی میگن پودر ترومام خیلی بهتره البته زیر نظر دکترت استفاده کن

ن اصلا خوب نی

اصلا تاثیرنداشت

نه زیاد نداد

والا من شنبه میخوام برم‌سونو ببینم جواب داده تو این دو هفته یا نه

اره برا بعضیا خیلی جوابه بعضیام تاثیری نداره

آره عزیزم
یه خانمی دو هفته عقب بود وزن بچش با لیدی میل یه هفته شده بود
البته اصلا پروتیین نمیخورد انگارر

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۲ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد
مامان سپهر و آسمان مامان سپهر و آسمان هفته سی‌وهفتم بارداری