از دیشب از درد استخون پاهام نخوابیدم 😭😭😭😭😭

۹ پاسخ

من پهلوی راستم تا برسه به شونه م بشدت درد داره رگش میگیره انگار یهو قفل میکنه نفسم باهاش بند میاد 🥴🥲😮‍💨الان سه ماهه....
شبا اصلا خواب ندارم

من بشدت درد داشتم
الان فقط میگیره
کشاله رونم میگیره که اشکمو درمیاره

من به محض اینکه سه چهار روز کلسیوم به بدنم نرسید تو خواب رگ پام میگرفت … خدا قسمت هیچ بنی بشری نکنه

قرص کلسیم رو هفته ای دوبار بخور
مصرف لبنیات هم فراموش نکن
درد استخون که هستش تا آخر بارداری ولی خوب بخوری بهتره

من آ اس آ خوردم‌ و D3
گردش خون توی پاها کم میشه برای همین درد داریم
بخور خوب میشی

کلسیم بخورزودخوب میشی

خوشبختمممم

منم اصلا نمیتونم شبا بخوابم حتی نمیتونم حالت خوابمو عوض کنم از درد

منم ی هفته همین بودم رفع شد.ولی میره و میاد

سوال های مرتبط