۱۶ پاسخ

نرفتن سونا ها و پیگیری تا اخرین لحظه وظیفه ی مادر و نرفتن که خیلیا با افتخار میگن ما از انومالی نرفتیم این بی مسئولیته ن هنر

حتما برو‌ووو مخصوصا سونو رشد من نرفتم نفهمیدم وزن بچم کمه و با وزن ۲۹۰۰بدنیا امد اشتباه نکن حتما برو

من سر نلا ۳۱ هفته رفتم دیگ نرفتم سر ارنم فردا نوبت دارم

واه چرا نباید برید ؟! من ۲۹ رفتم ۳۴ رفتم فرداهم که نوبت دکتر دارم بازم سونو انجام میده برام
سونو فقط وزن و حالت بچه نیست عزیزم
سونو برای دیدن سلامتی جنین
مایع دور بچه اندازه‌گیری میکنن شرایط جسمی بچه نگاه میکنن بند ناف بچه چک میکنن و خیلی چیزای دیگه
عزیزم سر نوزادت از هیچی سر سری نگذر تو مسئول اون بچه ای که ساختی هستی پس از اولین هزینه ها که برای سلامتیش ضروری هستن نزن
تو نمیدونی قراره برات چه اتفاقی بیوفته پس پشت گوش ننداز و با نظر دکترت جلو برو

دکتر من اخرین سنو رو توی ۳۶ برام نوشته

من از ۲۱ هفته دیگه نرفتم😁

من هفته دیگه دارم، تو هفته ۳۸

نه نیازی نیست.منم نرفتم

من آخرین سونو ۳۲ هفته رفتم

منم نرفتم والله . 35رفتم خوب بود دیگه چرا برم. تا زایمانم. حرکاتش رو چک میکنم یکبار هم nstگرفتم.

من از آنومالی دیگه نرفتم😂😂😂

دکتر من گفته هفته ۳۶ آخرین سونومه.ولی بهتره که بری برای زایمانت نیازه که بدونی بچه کدوم وریه

نه نیازی نیس

از ۳۱ تاحالا نرفتم اگه کار خاصی نداری نرو

فک میکنم ۳۵ تا ۳۷ هفته بعضی دکترا سونو مینویسن بعضیام نه
منو گفتن سونو داری ولی چه تاریخی مشخص نیست هموز

چرا نری ؟
من هنوز دکتر بهم نگفته احتمالا هفته39بفرستم

سوال های مرتبط

مامان آیلین🕊✨️ مامان آیلین🕊✨️ قصد بارداری