۶ پاسخ

اره بده بهش اگه سیر نمیشخ

هرچقدر سیرش میکنه بهش بده، بچه با بچه فرق میکنه

بیشتر از ۳۰تا نده رفلاکس میشه پستونک بده ولع مکیدن داره

منم بچم ده روزشه باسی تا سیرنمیشه دکتر گفت تاجایی که بالا نیاره میتونه بخوره باید قلقش بیاد دستت باچندتاسیرمیشه

هرچقدر که میلش میکشه بهش بده قانون نداره که عزیزم
من ۱۲۰ تا میدم به بچم

ی شماره کمه انگار دوتا میدم

سوال های مرتبط