عزیزم سعی کن هر روز پیاده روی کنی.اگه باشگاه اطرافتون پیلاتس یا یوگا داره یکیشو برو.استرس نگیر که برات سمه.سرچ کن گلوتن رو.هز غذایی که گلوتن داشت باااید حذف بشه.حتما همراه غذات سالاد بخور.شبها ساعت ۱۱ بخواب.قرص امگا۳،ویتامین دی،کیوتن و اواهلث مصرف کن که کیفیت تخمکهات بره بالا.دو سه ماه رعایت کن ان شالله باردار میشی
منم دارم خیلی سخته ولی باید اصلاح سبک کنی یه مدت خیلی تاثیر داره بعدم زیر نظر دکتر باش تا بهت دارو بده
وعده های غذاییت رو سر وقتش بخور پیاده روی کن برقص و شاد باش برو دکتر بهت دارو تقویتی بده و اصلا ب فکرش نباش خوب میشی
منم تنبلی دارم چند ماهه تحت نظر دکتر
عزیزم چند ماهه اقدامی؟ باید از اول اقدام به دستور پزشک مکمل های تقویتی بخوری اگر تا چهار پنج ماه فولیکولات رشد نکردن دکتر بهت قرص کمک باروری مثل لتروزول و آمپول آزادسازی میده ، روز ۱۳ سیکل هم میفرستتت سونو فولیکول
دکتر زنان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.