پوشک شورتی مای بیبی بهتره بنظرتون
یا چسبی؟
چرا؟

۶ پاسخ

به نظر من برای زیر سه سال چسبی بهتره طبق تجربه من

شورتی سایز ۴گرفتم اصلا بدردم نخورد زود ادرار نم میده نمیدونم چرا

من که شورتی رو استفاده کردم به درذ نمیخورع

شرتی افتضاحه،هرگز نخر

از سایز 4 داره شورتی
من دیدم اقوام استفاده کردن راضی بودن. گفتن راحت تر چسبی هست

سلام عزیزم خوبی
نمیدونی کجای شیراز معجون بو علی سینا داره؟

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان نیهان🦢🤍 مامان نیهان🦢🤍 ۱۳ ماهگی